Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní nástroje ve výuce chemie
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Rusek, Martin (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí specializovaných počítačových programů a vizualizací chemických dějů. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení čtenářů s různými softwary na podporu výuky chemie a zhodnocení těchto softwarů z hlediska praktičnosti, obtížnosti a možností jejich dalšího využití. Mezi vybrané a popisované softwary patří ACD/Chemsketch, Isis/Draw, WebLab Viewer Lite, Orbitel Viewer, ArgusLab, Anorganická chemie, ChemDraw, ChemLab, Basic Chemi a LM Chemie. Podstatná část práce je následně věnována softwaru Wolfram Mathematica, když shrnuje nejdůležitější informace o výrobci, distributorovi, různých typech softwaru a jejich využití. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních projektů softwaru...
Interaktivní nástroje ve výuce chemie
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Rusek, Martin (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí specializovaných počítačových programů a vizualizací chemických dějů. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení čtenářů s různými softwary na podporu výuky chemie a zhodnocení těchto softwarů z hlediska praktičnosti, obtížnosti a možností jejich dalšího využití. Mezi vybrané a popisované softwary patří ACD/Chemsketch, Isis/Draw, WebLab Viewer Lite, Orbitel Viewer, ArgusLab, Anorganická chemie, ChemDraw, ChemLab, Basic Chemi a LM Chemie. Podstatná část práce je následně věnována softwaru Wolfram Mathematica, když shrnuje nejdůležitější informace o výrobci, distributorovi, různých typech softwaru a jejich využití. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních projektů softwaru...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.